get now

booking open

728*90

ABOUT STORIES

Pages

yaad shayari urdu

yaad shayari urdu

Image result for YAAD SHAYARI urdu

جب رات تمھاری یاد آتی ہے
عسلی شیعری کے ذریعہ

جب رات تمھاری یاد آتی ہے شایری


جب رات آپ کی یاد آتی ہے ، جب آپ کی سورारी نگری آتی ہے ،
ڈھونڈھٹے میں ہمارا رات بھر ہوتا ہے ، جیسے ہی تنہا ہر رات کی ذات ہوتی ہے
مبارک رات

جب رات تماری یاد اتی ہے ،
دروازہ چاند میں تماری سورٹ نزار آتی ہے ،
دھونڈتے ہیں ہم تمے رات بھر اپن آس پاس ،
عیس ہائے تانہا ہر رات گجر جاتی ہے…
شبھ راتری…

فائل انڈر کے تحت: اچھ Nی نائٹ شیعری ، ید شایاری

تسویر باکی ہے تیری یادوں کی
عسلی شیعری کے ذریعہ

تسویر باکی ہے تیری یادوں کی شایری


کچھ تصاویر ، ابھی تک یاد نہیں آتی ہیں ،
کسی بھی جگہ پر ،
بہت ہی مٹا ڈنڈ ان تصاویر ،
اس آدمی کے لئے نہیں…

کچھ تسویر باکی ہے ابی تک تیری یادوں کی ،
تم دل کھالی نہیں کیا آسی کے لیئے
چاہہ تو بہوت میٹا دون میں تسویرون کو ،
پیر ممکین نہیں تم عدمی کی ہو ..

اندراج فائل: یاداشیار

جسکی یا میں میں تڑپ رہے ہیں
عسلی شیعری کے ذریعہ

جیسکی یا میں میں تڑپ رہے ہیں شایری


یہ دل کی آواز میں ہے
تو متاثر ہو ،
جس کی یاد رکھنا ہے
وہ جا رہا ہے…

خدا کی کیا ہے دل کی اوجاج میں
اتنا آسار ہو جائے ،
جیسکی یا میں میں تادپ رہ ہے ہم ،
یوسی کھبار ہو جاay

اندراج فائل: یاداشیار

ہم تماری یادون میں ہے
عسلی شیعری کے ذریعہ

تماری یادوں میں ہے شایری


ہمیں جہاں یاد نہیں آرہا ہے ،
جس میں تمت رات ہوتی ہے ،
یہاں موجود ہیں
بنکر ناشا اب بھی ہم آپ کے اعداد و شمار میں ہیں۔

ہم چاہے جان بھی ہے پیر ابھی بھی تمھارہ یا میرا میں ہے ،
جو بیٹ بیٹ ہے تنہا ان تمن راتوں میں ہے ،
یاہا واہ مدھکر نا دھونڈو ہمین ،
بنکر نشا ابی تھی ہم تماری آنکھوں میں ہوں…

اندراج فائل: یاداشیار

تنہا رات میں تماری یاد آ گیا
عسلی شیعری کے ذریعہ

ایک تنہا رات تومہاری یاد شایری


ایک رات میں تمہاری یاد آتی ہے ،
یاد رکھنا
کیا لکھا ہوا دکھاتا ہے ،
یہ اٹھتی دھوئیں آپ کی تصویر ہے…

ایک تنہا رات میں تمھاری یاد ہے گی ،
یاد بھولانے کے لئے ہمے شمع جلان دی ،
کیا قیناat دیکھا دی ہم شمان نی ہمکو ،
اس کا بڑھتا ہوا دھواںتسویر جو بنا دی ..

اندراج فائل: یاداشیار

تمھاری ید مجے بیچین کر جاٹی ہے
عسلی شیعری کے ذریعہ

تمھاری یاد بیچن کر جاٹی ہے


آپ کی یاد رکھیں
ہر جگہ مجھے صرف آپ کی ہی سیرت نگاہ آتی ہے ،
جانتے ہو کہ میں تمہاری محبت کرتا ہوں ،
جب کبھی نندر آتی ہے تو وہ تاریخی روٹھ کی ذات نہیں ہیں۔

تماری یاد میرے بیچین کر جاتی ہے ،
ہار تڑہ مجے بس تماری ہی سور s نزار آتی ہے ،
جان کاسہ کر دیا دیا ہے آپ تماری موہبیت نی ،
اگڑ کبھی نینڈ آتی ہے تو آنکین روٹ جاٹی ہے

اندراج فائل: یاداشیار

دل کو آدatت ہے رومانٹک یاد شایری
عسلی شیعری کے ذریعہ

dil ko aadat رومانٹک یاد شایری


جب آئے تھے ،
تو ماف کرنا مجھے ،
اس دل کی بات ہے ،
یاد رکھنا…

آگر آئے تمھے ہچکیہ ،
to maaf karna mujhe،
کیونکی دل کوآزاد ہے ،
تمھے یادنے کی…

فائل انڈر کے تحت: رومانٹک شایاری ، ید شایاری

تمھے ید کرنی آدadت شایری
عسلی شیعری کے ذریعہ

آپ نے کیا کیا آداتی شایری


کس طرح بدل رہا ہوں ، میں نے کہا ،
مجھے یاد رکھنا ہے…

قیصے بدلے لون تم آد mainت اہم اپنی ،
کیا مجھے آپ نے کیا کرنا ہے آد ho ہو گی ہے

اندراج فائل: یاداشیار

تیری یاد بہوت ستاتی ہے شایری
عسلی شیعری کے ذریعہ

تیری یاد بہوت ستاتی ہے شایری


دن دن دھنگ سے گجراتی ہے ،
نائٹ آ نائٹ آتی ہے ،
کیا میری بات ہے ،
تیری یاد بہت ستیٹی ہے….

نہ دین دھنگ گجرتا ہے ،
نہ رات کو نینڈ آتی ہے ،
کیا کارون مین ای ڈوسٹی صرف ،
تیری یاد بہوت ستاتی ہے….

فائل انڈر کے تحت: دوستانی شیعری ، سدا شیعری ، یاد شائعاری

تمھاری یاد محبت شایری
عسلی شیعری کے ذریعہ

تماری یاد محبت شایری
Image result for YAAD SHAYARI urdu


دور ہوں آپ کوئی نہیں
ہم نہیں بھول جاتے،
کوئی بات نہیں ،
آپ کی یاد رکھیں

Image result for YAAD SHAYARI urdu

دروازہ تم تمس سے کوئی گم نہیں ،
دروازہ ہوکڑو والن میں ہم نہیں ،
مل نا خاطر تو کوئی بات نہیں ،

تمھاری یاد کیسی ملاکات میں کام نہیں…


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment